skip to main
|
skip to sidebar
::: FC Kytoros :::
1 Eylül 2009 Salı
arkadaslar boyle hayvanlıklara luzum yokk:) lutfen biraz dikkatli olalımm... siktiriedin siz alsınlar topu ayağınızdann...bana boyle bisey olursa yapanı dovmenizi de vasiyet ederimm.. kim olursa:)http://www.youtube.com/watch?v=_OapMvlhZOQ
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Blog Arşivi
▼
2009
(7)
▼
Eylül
(3)
ilk maçımızı yaptıkselimiye stadı 21.15sarı takım...
ben burayım uşaklar siz nerdesiniz
arkadaslar boyle hayvanlıklara luzum yokk:) lutfen...
►
Ağustos
(4)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder